Support och kundvård

Förlorat licensen

Förlorat användarnamnet eller lösenordet? Klicka här!

FAQ (vanliga frågor och svar)

Här hittar du några guider och annan hjälp för ESET:s säkerhetsprogramvara. Läs mer. (Rekommenderas)

Kunskapsbas

ESET-programvara är avancerad och effektiv men ändå så extremt enkel att använda att du kanske aldrig behöver kontakta teknisk support. Skulle du ändå behöva fråga något är ESET:s supportavdelning som håller världsklass redo att assistera dig. Du kan också få gratissupport i vår Kunskapsbas. (Rekommenderas)

Genomsök din dator gratis online

Om du provar vår onlinegenomsökning som är gratis kan du se vilka virus, spionprogram och annan skadlig kod som din nuvarande antiviruslösning har släppt igenom. Genomsök din dator gratis online.

Support 24x7

ISL För större organisationer kan ESET erbjuda kontrakt om prioriteringstjänster 24x7. Förutom våra standardsupporterbjudanden ovan får ni ett eget supporttelefonnummer där vi prioriterar att svara och servicenivåavtal som gör att ni kan nå någon inom en halvtimme från det att ni ringer. För mer information kontaktar du din ESET-representant.

Kontakta vår supportavdelning

Du kan kontakta vår supportavdelning via e-post: [email protected]